Ändrande planer,



pust!!! idag fotograferade jag den sista bilden till utställningen, och det är den sista, Jesus christ innan uppståndelsen.. jaja.. var lite nervörst där ett tag när man ska visa bildenrna för första gången men det gick bra :) me like.. och då kom även idèn av jocke att jag ska ha tre bilder istället för 3, så att det blir ett triptyk altarskåp. så att dom 2 stående madonnorna är på ytterkanterna och jesus i mitten.. så nu när jag trott allt jag hade allt klart och kunde ta sovmorgon imorrn blev det annat, blir mera rambygge och målande samt spikande. men inte mig emot.. denna utställningen ser jag verkligen fram emot!!

jesus bilden var det ett jävla pill med visade det sig.. ni som är intresserade utav att se före och efter bild mejla mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0