nyår

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Bröjade på en riktig fotolinje :) och flyttade ännu längre hemmifrån. dubbelt så långt bort faktiskt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Har oftast inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Danmark bara iår.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? mycket
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 23 Augusti
8. Vad var din största framgång 2010? Fotot :D
9. Största misstaget? Min ensak.. men ångrar det som fan
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag är alltid halvsjuk :/ men sjuk i huvet isåfall :P
11. Bästa köpet? Min MAC!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Macbook pro
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? En hel del!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Gold dust med DJ frsch
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? happy face
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit en människa
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ätit
18. Hur tillbringade du julen? hos mina föräldrar i skåne
19. Blev du kär i år? tyvärr inte
20. Favoritprogram på TV? tittar aldrig på Tv.
21. Bästa boken du läste i år? Ikommer snart på det.. glömt namnet för tillfället
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen ny faktiskt
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? önska mig inget
25. Något du önskade dig men inte fick? nope
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Vill jag inte prata om
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? att vara mer med mina gamla vänner
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jag har ingen stil direkt
29. Vad fick dig att må bra? att göra det jag älskar mest
30. Vilken kändis var du mest sugen på? hahaha :P sikken fråga.. hmmm vet faktiskt inte
31. Vem saknade du? Adam, anette, katja, Lisa.. min hund. och syster.. dom betyder mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0