Kaos!



det är fullkomligt kaos i mitt huvud och runt omkring mig just nu kan jag säga! Vi ska ju ha uställning om en vecka, och det är mycket som man ska hinna med, plus att deadlinen på beställningar av glas och passepartout är på torsdag. vilket innebär att man måste veta den exakta storleken på bilderna redan nu, vilket för mig är ganska svårt eftersom att jag inte har dom i datorn än..... Men men.. har bestämt mig för att ha A3 i och utfallande bild.. hoppas bara att det blir bra då när jag redigerar så att jag inte beskär bilden på fel sätt..

till råga på allt detta, så gick strömmen på hela skolan igår, detta resulterade i att larmet av någon anledning gick i våran datorsal, och alla datorerna dog och slutade att fungera, vi fick inte igång dom föränn idag vid lunch tid.. och där tillkom ännu mer stress än vad man redan har, eftersom att man behöver jobba med bilderna i datorn

Klassen var även i stockholm i helgen! Nice nice, fotomässan på fredagen, där jag gjorde ett riktigt kap, köpte en reflektorskärm för endast 100kr! och på lördagen var vi på fotografiska, hemresan var lite sådär, dåligt väder, mycket snö och många olyckor på vägen gjorde att det tog lite längre tid än beräknat men alla kom hem säkert.. bra det :)



bilden ovan är på min vän Liz, den är till veckans tema på hängningen som är "modellbild" alltså en bild på en person i studio, är fanktiskt riktigt nöjd :) Liz hävdar att man inte kan ta en bra bild på henne, och jag var ju tvungen att visa motsatsen :) och här är beviset :D

Kommentarer
Postat av: linda

Jag är verkligen imponerad av ditt fotande! :)

Så himla bra! =)

Fortsätt så <3

2010-12-07 @ 07:50:43
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: jessica, bloggens ägare ;)

tackar man tackar :D

2010-12-07 @ 09:18:27
Postat av: jessica, bloggens ägare ;)

tackar man tackar :D

2010-12-07 @ 09:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0