Lomo och snöstorm



idag så har vi gått igenom olika tekniker för att efterlikna lomo kameror, ganska kul att sitta och leka i photoshop.. dom här 3 är några exempel på vad jag lekt med :P den i mitten är bara ful :P och rolig

på den första bilden är det min kära nalle :) älskar den lilla krabaten, och han är nästan lika gammal som mig.. så han har en del år på nacken


Vi fick även reda på att vi i princip har ingen tid alls på oss att komma på, förbereda och genomföra våra idèera till fotografi till våran utställning vi ska ha innan jullovet på hälsingland museum.. vi ska nämligen tolka Haaken gullesons träskupturer som finns runt om i olika kyrkor här i norrland.. detta ska vi i princip fixa på en vecka, utöver alla andra uppgifter som vi har. och så ska man bygga ramar också.. tur att vi bara har utrymme till 2 bilder var :) jag har iallafall idag skissat upp mina idèer på papper med fula ritningar och text. så nu ska jag bara få ihop de modeller jag behöver, smink och latex :)

På fredag bär det av till Stockholm med klassen :D längtar så himla mycket! ska bli sjukt roligt, fotomässan, fotografiska, och på det bor jag på hotell :D älskar hotell och det är ju inte så ofta man gör det, speciellt frukosten längtar jag efter.. 

jag skulle nyss gå ut genom dörren och då var det full snöstorm :O var ju hur lungt som helst innan men nu ser man knappt ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0