sjuk och party




japp, dålig på att uppdatera än en gång.. fast jag hade en legitim orsak... jag var sjuk, sjuk som en gris.. mådde riktigt krasst må jag säga.. nu vet en riktigt rejäl klassisk förkylning.. jobbig huvudvärt, hosta, nästäppa, snuva, feber, frossa and so on.. ni vet ju hur det e..

detta resulterade i att jag inte gick i skolan den veckan. så finns inte så mycket att lägga upp från skolan... men men..
på lördagen gick vi it på krogen.. vi hade suit up tema :) aragorn i kostym, jag i vit skjorta och kavaj och ellen i klänning, snajsigt värre.. mötte upp hannes och moa och vi begav oss till tre bockar.. trevligt men segt för vissa..
var live spelning, ett norrlänskt band som spelade bittinspirerad folkmusik... naahh, Not my piece of cake direkt..

alla drog vid tjugo i ett förutom jag och aragorn.. jag mingla runt snacka med folk.. träffade några assköna brudar och vi drog vidare till det andra haket som också hade spelning, anledningen till att vi inte gick dit först var att inträdet var på¨150 kr.. men snygg som man är lyckades man komma in gratis :D sikket ställe asså.. fattar inte varför vi inte gått dit tidigare! tre bockar är en sluskhak om man jämnför med det.

skriver senare... lite bilder.. flum redigering så inget att ta på allvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0