dröm



hua mig.. idag har inte varit en bra dag.. jag har stopp i näsan som heter duga med någon form av baksug. och en underbart härlig hosta..

fått tag på en mobiltbredbands dosa som har samma abbonent som jag, alltså telia. så jag har kunnat surfa på mitt rum och kurera mig istället för att smitta ner alla andra vilket är ett plus om inte alla redan hade varit sjuka. plus att jag har kunnat föra videosamtal med polare eftersom att jag använder min personliga dator. och min mac har ju inbyggd webcam och mic så det var härligt!

på menyn har det varit te, tomatsoppa och apelsinjuice, allt för att bli friskt igen så jag kan gå till skolan. även om jag kanske är där på mornarna för att se vad jag misar och känner jag mig inte bra går jag hem igen :( tråkigt men sant.

bilden ovan var tagen samma dag som bilderna på politikerna. och hon sitter och lyssnar och jag tycker hon ser väldigt drömsk ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0