fantasi



hade en mini utställning på skolan för 2 veckor sen som fortfarande hänger.. glömde helt bort detta :P så egentligen skulle jag bara använda en bild för veckans bild.. men jag blev så himla nöjd och det var så många bilder som blev bra att jag frågade om jag kunde hänga upp dessa.. vilket ja fick :D

här är ett urval av bilderna... man måste klura lite på dom och inte gå på första intrycket ;)

bildtext till bildserien:

"temat är fantasi,
temat för mig kan betyda väldigt mycket.
gränslandet mellan dröm och verklighet,
känslor och längtan,
sorgsenhet över verkligheten.
där drömmar kan bli verklighet,
och verkligheten en mardröm.
där du får själv bestämma vad som ska hända, vad du är, och framför allt VEM du är."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0