industrial "analogt"



( tyvärr när jag lägger upp bilderna på internet blir dom lite mer kontrastrika och lite mer utbrända på de vita partierna, så ha överseende med detta)

vi gick upp en tidig morgon för att egentligen fotografera en myr i närheten, men vi faila totalt för tanken var att vi skulle gå upp halv 5, men vi åkte halv 8 istället och då blev det brandmännens övningsfält.

det var så himla vackert där i mina ögon. stora rostiga containrar som man kunde gå in i, och allt hade något mörkt och mystiskt över sig. ljuset var helt fantastiskt..  jag hade med mig både min digitala kamera och min analoga. kommer att lägga upp dom digitala i inlägget efter detta.

att gå runt i tystnad, förundrad över vad som har hänt på denna platsen, då brandmän har övat, satt fyr på saker och ting inuti dessa containtrar och bilvrak. att se resterna av förfallna och sönderbrända föremål. att nervöst öppna upp en container för att se vad som kan finnas där bakom stålet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0