inte min dag idag



Det är verkligen inte min dag idag, allt har typ gått snett, det enda som verkar fattas är en ordentlilgt facerape på facebook eller något.
men för övrigt har den faktiskt varit helt okej.. vi i halva klassen var ute i fredags! var så sjukt kul så det inte var sant! Bea, ellen, jag, aragorn, moa, hannes och liz. under första timmen tror jag vi tog typ 200 bilder. vi skojade hade kul och sen vart det ut på dansgolvet. blev lite förundrad ibland.. men var det hela taget en riktigt grym kväll!
så på morgonen klockan nio går det underbara brandlarmet (>_<) ni vet en sån där gammal ringklocka som inte vill sluta tjuta.. det roliga var att vi i huset gick ut på balkongen där uppe istället för att gå ut på gården.. en riktigt dålig reaktion om det faktiskt hade brunnit.. men det var ju inte vi som hade satt igång brandlarmet.. och brandkåren kom.. och allt detta pågrund av lite bacon.. stackars tjej...

och idag.. herregud.. man märker verkligen när dagen inte vill som man själv vill.. sov till 1 för en gångs skull.. kolla lite på true blood.. sen började helvetet typ.. men men.. fick iaf lite vettigt gjort idag..
som jag sagt innan hade vi ju fått oss tilldelade varsin fotograf som vi ska "kopiera" en av deras bilder.. detta har jag gjort idag.. fast den kommer jag inte att lägga upp här för den e lite för visande av bröst.. ;P



och nu ska jag, jonas och ellen gå och tröstäta pizza.. ellen stackarn har ju ont i magen som fan.. och jonas har typ haft samma dag som jag.. så.. solong people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0