långsamt



bilden är tagen på iggesundsbruk, har massa andra mycket bättre bilder, men denna hittade jag av en slump och den är ganska random. och bara lekt lite med färgbalansen.



idag har det varit en fruktansvärt långsam dag! vi har i princip haft eget arbete hela dagen, och friskvård som jag inte var med på eftersom att jag fortfarande är lite halvkrasslig. jag har spånat lite och ska efter skolan när alla lämnat den gamla byggnaden tänkt fotografera bilden till uppgiften. hoppas att det går bra.
nästa helg beger jag mig till stockholm. ska bli riktigt kul. hoppas på att kunna köpa med mig lite te och annat gott hem.
känner mig otoroligt opepp på allt nu, så blir väl till att ta mig en bit mat, makaroner som vanligt och chickennuggets för ovanlighetens skull :) sen blir det serietittande tills jag är klar med säsong 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0