näsviken



idag åkte klassen på en miniutflykt till ett ställe som hette näsviken. meningen med utflykten var att vi skulle ta ögonblicksbilder. "jo eller hur" tänkte jag.. ögonblicksbilder i en iskall folktom by 9 på morgonen...  och jag kan säga, att kallt var det! trots strumpbyxor, jeans, kängor, linne, tjocktröja och "skånsk vinterjacka" frös jag.. mycket.


men jag, hannes, petra och jonas var iallafall först dit :D så vi fick iallafall se dimslöjorna som var över vattnet innan solen gick upp och dom försvann.. var väldigt vackert att se!
men iallafall.. där knalla vi runt. snuviga och frusna och fotograferade det lilla som fanns.. här är 3 exempel :)
klockan tio öppnade ett loppis iallafall så där var vi och värmde oss och tittade på saker.. en kamera och en trenchcoat blev köpt :) inte av mig dock. utan av bea och jonas..


ivkäll blir det bowling ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0