sentimental



jag och några i klassen valfärdade ner till sjön idag och satte oss på en brygga, drack folköl och lyssna på musik. riktigt mysigt, känns lite som gamla tider på MB, fast då vart det ju såklart västkusten (bästkusten) och i lysekil, saknar verkligen att vara där! mysiga grillkvällar med gitarr och sång. mina och adams samtal. utgångar och myskvällar med katja, min lilla ryska grizzlybjörn! har ju endå bott där i 4 år. och hitills i livet. så är det en stor del av mitt liv. och Anette, oh som jag sakar anette. hon var som en mor för mig då mina egna föräldrar bor i skåne.

fan det e inte bra att sitta på kvällarna och lyssna på bra musik och vara sentimental och längta efter saker..
men nu är jag här, här för att skaffa mig nya erfarenheter, nya upplevelser och framförallt, en bredare grund att stå på inom fotografin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0