Stank



och nu är jag inne på denna veckan som varit :) veckans tema på hängningen var "doft, lukt eller stank" jag valde stank och dessa är några av de bilder jag tog.. under de första dagarna kunde jag verkligen inte komma på vad jag skulle fotografera. tankar som kaffe och kaffesump, parfym, smutstvätt flög genom huvudet på mig men inget av det visste jag hur jag skulle fotografera för att förmedla ett tydligt buskap så att man förstod att det luktade..
tillslut kom jag på denna iden..

Fimpar. fimpar luktar ju något fruktansvärt. så jag tog en sväng runt skolans rökplatser och samlande ihop en påse med fimpar..
jag valde ut Bea som mitt offer.
tanken var att på ett snyggt men tydligt sätt förmedla doften utan att det luktar.
så stackarn fick lukta på dom här fimparna en bra stund innan jag blev nöjd. fotograferade både analogt och digitalt.

dock den översta bilden har inget med temat att göra, detta var efteråt..
och trots att hon har munnen öppen som en och annan fisk. så tycker jag att den blev sjukt vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0