Tema Afrika



firekt på morgonen skulle vi hålla föredrag om de fotografer som vi fått tilldelade oss.. hua migvad jag vart nervös... har ju i princip lyckats undvika under hela gymnasietiden att redovisa inför klassen.. men men.. det gick väl ok, lite fort kanske, men fanns inte så mycket information om francesca woodman endå..



klokan tio skulle vi samlas i aulan för att välkomna afrikanerna från tanzania.. total katastrof ärligt talat.. först hade dom någon form av genomgång av svenska folkdräkter.. efter detta följdes detta av 45 minuter poesi och sång på svenska av 2 utholkade gubbar.. herregud asså. det e allt jag har och säga..


under lunchen så skulle jag fotografera Nahid, det slutgiltiga. och hon hade under gårdagen funderat hur hon få fram sitt afrika på bild.. och valde det tradiontionella huvudbonaden som man bär korgar och vattenkannor på..
ovan är resultatet.. mycket nöjd  är jag :) problemet nu är nog att välja ut vilken av dom jag ska ha på klasshängningen.. hmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0