Bildspel



Idag har jag snart snuttit 5 timmar i sträck och jobbat på en uppgift vi har till på fredag, nämligen att göra ett bildspel, snyggt, med övergångar, musik, text, tajming med mera.. i Adobe premier pro..

men inte nog med det, dessa bilder som ska vara med, är 30 porträtt som vi måste ta, på kända människor, och veta deras namn och ålder.... OCH, vi ska bränna en DVD där vi i "Encore" har gjort DVD menyn, själva, med länkningar, bilder och sånt så att allt fungerar när man använder fjärrkontrolen som på en vanlig tv... jobbigt jobbigt..

Här ovan är ett av porträtten, så kolla, även jag kan ta helt vanliga porträtt :P och tog bara en bild på denna tjej dessutom.. så lite nice endå..

vi har även hängt upp nya bilder idag, Tema "skräck" och den bilden jag hängt upp finns i mitt förra inlägg.
Fler uppgifter som vi har är nästa veckas hängning, som är "alice i underlandet" boken, där varje elev har varsitt kapitel.. en uppgift om "döden". Där man ska illustrera vad döden är för dig., vad den har för mening m.m..

utöver detta, ska jag även pyssla ihop en bildserie till min ansökan, börja fota och skriva till mitt slutprojekt och mycket mer..

så här är det full rulle kan jag garantera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0