lek i studio



Hade ingenting att göra här i forsa som vanligt så blev en spontan fotografering i studion för att jamal ville ha en ny profilbild på facebook... så det blev en del bilder.. har bara orkat att göra 2 än så längem en men..

Denna människa är otroligt svår att fotografera, men ingen slår mig med att vara obekväm och jobbigt framför kameran tack och lov :P så det blev en del bra endå..

Bilden på mig är bara flumm för jag vifta lite på huvet så att håret flög och stirrade elak in i kameran..
så tror faktiskt att denna bilden på mig. är den första i bloggen där man ser någerlunda hur jag faktikt ser ut... hmm.. något fotoskygg kanske?

Mer flumm, det är fullmåne idag, så klockan 0:00 ka jag ut i den kalla natten och yla upp i den nattsvarta himmeln..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0