vitruvianske mannen



Veckans klasshängningsbild, inspiritationen är av den vitruvianske mannen, Leonardo da vinci's teckningar och tankar om det gyllende snittet, då i människan. Det gyllende snittet är rätt facinerande om man tänker på det faktiskt, och i många aspekter, om man provar, så funkar det faktiskt, lite coolt endå..

Denna veckan har varit lite sisådär, jag har känt mig halvsjuk sen förra veckan, men igår hade jag kallsvettningar och feber, inte okej, men men, kommer att gå till skolan tills jag känner att jag inte klarar av det längre då vi har så himla mycket att göra,
Tror dock att jag har en inspirations svacka, de bilder jag tar, är bara bilder, jag känner ingeting speciellt, :( så var jättesvårt att välja vilken jag skulle använda.. men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0