Stockholms Vernissage!!!!



Japp! Då har man varit i Stockholm på min första riktiga Vernissage! Det var helt otroligt roligt, spännande och lite roande.. massa folk, goda "snittar",vin  och fotografier i mängder, kan inte bli bättre eller hur!!!!

Vi hade även en uppgift att fotografera i stockholm.. och ett urval av dessa bilder finns ovan..
Vi skulle nämligen ta kontakt, och fotografera ett nära porträtt från 3 olika åldersgrupper.. 5-12, 25-50 och pansionärer. Uppgiften gick även ut på att vi skulle ta kontakt med de okända människorna vi fotograferade, Alltså fick vi inte smygfota eller fråga efteråt. utan kontakt först. sedan fotografera..
Jag tyckte att det gick alledes utmärkt.. och faktiskt riktigt nöjd..
Det var ett fantasktiskt ljus ute.. mitt favoritljus.. molnigt, inte tunga tjocka moln, men genomgrått endå.

mer om detta senare.. jag är så trött nu att jag tänker stupa i säng med en skål popcorn och kolla in en ny serie nu... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0