Alice i underlandet



Nästa veckas klasshängningstema är "Alice i underlandet".. varje elev i klassen har fått ett eget kapitel som vi ska fotografera, och bilderna ska hänga i numerisk ordning så att man kan följa sagan i bild..

Jag har kapitel 6, där alice hamnar i ett vägskäl, och smilkatten dyker upp.. men jag valde att inte ha med smilkatten, jag hade ritat den i photoshop. men det såg inte bra ut med "animerat" i bilden och det såg helt enkelt tacky ut.. men jag tror att folk kommer att förstå vilken del det är i historien endå :)

man får alltid hoppas iallafall... jag har haft en rejäl fotodipp på senaste tiden.. men nu är jag påväg tillbaka, men mycket inspiration och idèer.. vi får väl la se vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0