Tema "Skräck"



Nästa veckas klasshängnings bild tror jag att det blir om jag inte kommer på någon annan idè..
och det blev vädligt likt som det jag hade tänkt mig faktiskt..
något problematisk fotografering dock.. eftersom att jag använde speglar..
Speglar som var 3*1,5 meter stora.. 2 stycken..
Varav den ena fick vi bära ner till källaren från ovanvåningen, något nervöst kan jag säga.

var tvungen att använda 2 speglar.. dels för att skärma av så att jag själv inte skulle synas i bild, och dels för att kunna vinkla "bilden" så att jag får den såsom jag ville.. så det vart lite klurigt må jag säga..

det roliga är att ida som är modellen, indirekt kollar in i kameran, för hon kollar på sin egen spegelbild, och genom spegelbilden tittar på mig, och in i kameran :)

I Photoshop, har jag tonat bort pupiller, Redigerat bort munnen, ändrat färgbalansen samt kontrast., och lagt på ett strukturlager, det är det som är "mönsterna" som är ovanpå fotografiet.. typ i kort och gott..



Jag själv har haft en helvetes vecka, haft problem med handleden igen.. fast myyyycket värre än vanligt, lyckats dra på mig en muskelinflammation och bristning i muskel.. utöver den knölen jag får ont av då och då som var orsaken från början, tills jag överansträngde mig i badminton, Tills johan råka slå till mig överhandleden så muskeln sprack..
Satans otur om jag får säga mitt... men men.. thats life.. har fått painmeds som jag ska käka i nästan 2 veckor.. så jag lär inte lida lika mycket av smärtan längre iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0